woensdag 12 februari 2014

wees welkom


Deze droom is uitgekomen..... mijn eigen winkeltje is een feit.
De garage hebben we  opgedeeld, een deel voor hem en een deel voor haar.. ;-)

Na een aantal dagen heerlijk rommelen in mijn eigen domein  heeft het toch echt de vormen van een echte winkel aangenomen.
Nu wordt het ophalen van spullen nog leuker.
Maar natuurlijk ben je ook altijd welkom om een kijkje te komen nemen.
Wees welkom .... Entree....!!!!
Deze mooie oude deur geeft toegang tot een opslag van mooie brocante spullen.


En het is natuurlijk de bedoeling dat je binnen je ogen uitkijkt...!!

De oude planken heb ik laten zitten, de vorige eigenaar bewaarde er zijn gereedschap op en nu stal ik er mooie brocante op uit.


Wil je een keertje komen kijken dan ben je op afspraak van harte welkom.
Fijne week.
Lieve groet Hetty
www.faire-un-songe.nl

24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ideaal dat je daar nu al je mooie spullen kwijt kunt en het niet op elkaar in een hoek hoeft te stapelen. Zo komt alles veel beter tot zijn recht en kunnen klanten ook nog eens goed zien wat voor moois er allemaal staat. Ziet er goed uit, Hetty!

Liefs, Ingrid

Stella zei

Gefeliciteerd met je winkeltje, ziet er gezellig uit !!
Lieve groet,Stella

Roelie Steinmann zei

Wat leuk zeg en spannend een eigen winkel. Ik zie dat je leuke spullen verkoop. Veel succes met de verkoop.

Lieve groet, Roelie

De Witte Lanteern zei

Gefeliciteerd met je eigen winkeltje! Dat lijkt me ook geweldig om dan lekker je eigen spulletjes zo uit te stallen. En ik zie hele leuke dingen staan...
Succes!!
Liefs, Peetje

Anneke zei

Wat geweldig je eigen winkeltje. En wat heb je een mooie spullen staan. Ik hoop dat het goed gaat lopen hoor.
Liefs Anneke

bijzonder-oud zei

Van harte met jouw eigen winkeltje, het ziet er super uit!

Heel veel succes met jouw winkeltje, komt vast goed!
Lieve groet,
Yolanda

Ans van Ispelen zei

Proficiat met je winkeltje,Hetty.
Het ziet er erg leuk en gezellig uit.
Dat is heerlijk rondsnuffelen bij je.

Groetjes Ans

van alles wat in huis en tuin. zei

gefeliciteerd met je winkel!
En zo te zien is het er heerlijk snuffelen. Succes er mee!

groet Trijnie

Verie -Vestywo- zei

Wat ontzettend leuk. Wij hopen boven een kamertje vrij te maken voor mijn creaties. Laat 'k weten via een post op mijn blog...Waar woon je? Maybe kom ik dan eens aan.

Lieve-groetjes, Verie

Henny zei

Wat leuk Hetty dat je droom uit is gekomen! Geniet van je winkel en alle aanloop met verkoop, toitoi. Lieve groetjes BB

Marieke zei

Eindelijk....je droom is uitgekomen. Je ziet, dromen zijn geen bedrog ;) Gefeliciteerd en dat je er maar vele uren in mag vermaken. Het ziet er gezellig uit!
Groeten,
Marieke uit Westerbork(www.baretbrocante.nl)

lia zei

Wat moet dat goed voelen meis....
Ziet er top uit, en ik kom echt een keer kijken.
Geniet ervan dat je droom uitgekomen is.

Liefs lia

Marjonel M zei

Wat leuk dat je droom is uitgekomen, en je gaat het vast druk krijgen.

Liefs, Marjonel

Wonen aan boord zei

Gefeliciteerd! Wat ziet het er leuk uit zeg.. Genieten dat je zo je spulletjes kunt uitzetten.
Leuk!

Groetjes,
Alberta

It's me zei

Ziet er goed uit Hetty !!! leuk hoor je eigen winkeltje..liefs Ria...x !

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Geweldig zeg en wat jammer dat je niet om de hoek woont anders zou ik even komen neuzen. Maar gelukkig kan ik wel in je webwinkeltje neuzen. Krijg nog altijd veel reacties op die grote broodplank :)

Passione Helena zei

Wat ontzettend fijn dat je droom werkelijkheid is geworden! Gefeliciteerd met je winkeltje! Ik wens je heel veel succes , geniet er van. Je hebt het maar druk met alles...hopelijk loopt het klussen allemaal voortvarend, zoals gepland. Het word vast prachtig, je geduld zal beloond worden.

Fijne avond nog.

Lieve groet, Helena

Corine(THUIS) zei

Dit is wat je graag wilde.. Ik snap het helemaal! Laat maar komen die klanten :-)

hemelswitwonenmetbrocante zei

Wat heerlijk, zo'n eigen winkeltje, heel veel succes!
Bertha

Bonjade zei

Van harte! Je eigen winkel.....
hoe stoer!!!
Ziet er super uit.

Fijne avond

Liefs

Esther zei

Wat geweldig! Ik kan me voorstellen dat je er dolblij mee bent. Het ziet er heel gezellig uit.
Groetjes, Esther

Miranda zei

Wat leuk dat je droom is uitgekomen! Ik hoop dat het een succes wordt.

Fijn weekend.

La Maison zei

Heel goed, laat je dromen uitkomen in je leven. Ik weet er alles van, en niets is er mooier.
Laat het succes maar komen. ik wens het je van harte.

Liefs
Hermine

All Seasons zei

Deze post is langs mij heen gegaan, dus kom nu even bij je langs.
Nou eerst mijn felicitaties met je eigen winkeltje hoor. Wat zal dit fijn voor je zijn, dit wat je altijd al zo lang wilde is nu eindelijk gelukt!! En wat een mooi welkom, Hetty, door die oude deur.
Ik wens je heel veel succes meis, op naar nog veel meer mooi brocante!

Lieve groet,
Patricia