woensdag 11 februari 2015

Genieten

Genieten en dat doen we van ons heerlijke huis,..een heel stuk kleiner dan het vorige maar het "VOELT" zoveel beter. 
Iedere dag genieten we.
Het is een heerlijke plek, met ruimte en schuren om de deur. 
Al meer dan een jaar zijn we aan het klussen en om eerlijk te zijn soms best wel een beetje klus moe.
Als op zaterdag de oude kleren aan en gaan ....denk ik daar gaan we weer.....
 
 
Soms zichtbare klussen, heel vaak onzichtbaar , maar wel noodzakelijk.
Heel veel vrije tijd is er al in gaan zitten.. en soms dan denk ik  NU IS HET GENOEG....even niet klussen....!!!
Maar eerlijk is eerlijk , als ik dan naar het resultaat kijk, ben ik super happy met alles.
Ons klussen lijstje is nog best wel vol,.. maar het wegstrepen van gedane klussen is ook wel lekker.
 


 
De vensterbank is voorzien van een brede plank, er is lijstwerk om het kozijn gemaakt.
De eerste laag grondverf zit erop.
Het ziet er super uit en er is ruimte om er iets op te zetten, dat is ook heel fijn.
De jaren 30 sfeer komt een beetje terug. 




Ook de deurpost is voorzien van mooi lijstwerk en een mooie neut.
Het resultaat geeft energie om door te gaan
Voorlopig blijven we nog wel even aan de klus... en maken we ons eigen kleine paleisje.
Laat het voorjaar maar komen dan kunnen we naar buiten en lekker met de tuin aan de slag.
In dit huis zijn we misschien wel nooit klaar...!!!

Tot snel.
Groetjes Hetty
Brocante Het Franse huis 

12 opmerkingen:

Verie - Vestywo zei

Gezellig huisje, Hetty! Geniet ervan.

Lieve-Groetjes,
Verie

Brenda Schneider zei

Het ziet er heel mooi uit hoor, dat is dan al dat klus werk wel waard.
Als je het dan zat bent kijk dan maar hoe ver jullie al zijn gekomen en dat het resultaat prachtig is.
fijne dag, groetjes Brenda

Kom Achterom zei

Het ziet er super knus uit en jullie hebben echt eer van je werk!
Fijne week
Yolanda

Marjan zei

Ik kan me voorstellen dat jullie het een beetje zat zijn..... al dat klussen. Het houdt met een oud huis eigenlijk nooit op.
Maar gelukkig kunnen jullie na het klussen genieten van een heerlijk huis.

Liefs, Marjan

Home and Lifestyle zei

Hoi Hetty,

Het lijkt mij inderdaad een opgave om elke keer weer te moeten gaan klussen, maar gelukkig geeft het resultaat veel voldoening. Bovendien heb je dit huis zo ook helemaal naar eigen smaak kunnen inrichten en opknappen.

Van mij mag het voorjaar snel komen. Kan me voorstellen dat jij er ook naar verlangt om de tuin naar je zin te maken en er straks lekker van te genieten.

Liefs, Ingrid

Judith zei

Het is wel een huis wat écht bij jou (jullie) past! En volgens mij zijn 'wij soort mensen' sowieso nooit klaar met ons huis, alleen zijn er met een oud huis meer MOETklussen en in een nieuw huis WILklussen;-)

Geniet tussen het klussen door maar lekker van hetgeen jullie al afgevinkt hebben, dan komt het helemaal goed!

Liefs X

P.s. veel plezier in België

De Witte Lanteern zei

Met een oud huis ben je nooit klaar. Er ligt altijd wel een klus te wachten. En als je denkt dat je alles hebt gehad, is de eerste klus die je gedaan hebt alweer aan vervanging toe. Maar waarom kiezen we dan voor een oud huis, zou je denken? Omdat er meestal een heerlijke sfeer hangt, ook al is het nog een bouwval. Het moment dat je met de makelaar binnenstapt en denkt: jaaahh, thuis! Dat gevoel! En met elke klus wordt dat alleen maar meer...je eigen thuis!
Liefs, Peetje

It's me zei

Wat fijn dat het allemaal zo goed Voelt met jullie huis...het iet er ook prachtig uit hoor heel sfeervol.....liefs fijne avond van mij...x!

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Wat hebben jullie al veel gedaan, zo'n sfeervol huis, mooi!

lia zei

Ik heb ooit eens gezegd "en nu zijn we klaar" en wat we na die tijd alweer gedaan hebben, en nog willen doen is niet te zeggen hihi...
Wij blijven maar al te graag bezig met ons huis.
Jullie maken er echt jullie huis van.
En eerlijk gezegd kan ik ook niet wachten tot de lente zijn intrede doet.

Lieve groetjes Lia

Laura Van Empel zei

wat heb je het gezellig in huis.....ik heb me zojuist aangemeld!☺

groet, Laura

Corine(THUIS) zei

Heerlijk dat het jullie daar zo goed bevalt. Dat kon ook bijna niet anders, jullie hebben er alles aan gedaan om het naar jullie stijl om te bouwen. Geniet er maar van, dat ThUIS-gevoel is zo belangrijk!