vrijdag 20 november 2015




Op mijn Column in de 3e uitgave van Liefde voor Brocante heb ik heel veel leuke, lieve en uit onverwachte hoek reacties gehad.



 Vervolgens gaan we weer door met de orde van de dag.

Met een gezin, klushuis en naast de brocante een baan is er altijd wel iets te doen.
Laten we het er op houden dan ik me niet vaak verveel.

En eerlijk is eerlijk dan is een snel post op Facebook sneller geplaatst dan een stukje schrijven op mijn blog.

Op het de Facebook pagina an het Franse huis heb ik een leuke volg, like en deel actie.
 

https://www.facebook.com/Brocante-Het-Franse-huis.

 



Morgen staan we met een kraam in de Martinikerk in Groningen, zojuist de auto volgepakt en er gaan weer veel mooie spullen mee.
Het wordt vrees ik een kort nachtje want de wekker loopt al om 5 uur af.
We kunnen de kraam inrichten vanaf half 7, ook dat is liefde voor brocante.
Misschien zien we elkaar daar.
Nu nog even naar de bakker, lekkere broodjes halen en dan ben ik er klaar voor.

Fijn weekend groetjes Hetty 
www.het-franse-huis.nl 







3 opmerkingen:

It's me zei

Ja maar toch is bloggen veel leuker dan fb.....ik vind rust met het lezen van al die mooie posten...kan ik van fb niet zeggen....wat een drukte en chaos soms....als iemand niet heeft geslapen,hoofdpijn heeft of iets anders mankeert staat het daar...vreselijk vind ik dat...dat lees je bij bloggen gelukkig niet .....maar ieder met maar lekker doen wat hij of zij wil plaatsen toch.....ik probeer mijn Prive ook zo te houden....en vind inderdaad alleen de winkels en Brocante etc leuk op fb...dus jou ook hoor!!..hihihihihi..liefs fijn weekend succes in Groningen...x

Hilgonda Mons zei

Ik heb je column ook gelezen in Liefde voor Brocante.
Wat bijzonder om daar een column voor te mogen schrijven. Mag je zeker trots op zijn.
Je fb-pagina heb ik ook geliked. Kan ik je zo ook nog volgen, al moet ik bekennen dat ik steeds minder op fb kijk.

Succes met alles en een fijne week gewenst.

Lieve groet, Hilgonda

Judith zei

Bloggen... Het kost veel tijd en energie, maar ik vind het wel dat je hier meer diepgang kunt geven aan een woonbeleving/onderwerp dan via het vluchtige FB of IG... Al merk ik dat de respons via Blogger alsmaar afneemt en dat minder uitnodigt om zoveel tijd te steken in het maken van een nieuwe post... Beetje dubbel eigenlijk, maar ik blijf voorlopig nog gewoon door bloggen en jij hopelijk ook;-)
Liefs X